czyli odpalasz raz I grasz tak dlugo az ukonczysz ... Swietny klimat, fajna muzyka, uczucie odizolowania, narastajaca niepewnosc, sporo innowacyjnych rozwiazan, gore, dobra fabula ... Czego chciec wiecej ?
Gra niezła, ale nie przesadzajmy. Mój ścisły TOP 10 gier przygodowych:
Secret of Monkey Island 1990
Monkey Island 2 1991
Gabriel Knight: The Sins of the Fathers 1993 (Polecam remaster z 2014)
The Beast Within: A Gabriel Knight Mystery 1995
Broken Sword The Shadow of the Templars 1996
Broken Sword II: The Smoking Mirror 1997
The Longest Journey 1999
Dreamfall: The Longest Journey 2006
Syberia 2002
Syberia 2 2003
Miło wspominam też i doceniam te:
The Curse of Monkey Island 1997
Indiana Jones and The Fate of Atlantis 1992
Hook 1992
Elvira 1990
Elvira II 1991
Gobliiins 1991
Gobliiins 2 1992
Gobliiins 3 1993
Klątwa 1993 C-64 (polska gra)
Władca Ciemności 1993 C-64 (polska gra)
Teen Agent 1994
Mentor 1994 (polska gra)
The Neverhood 1996
Grim Fandango 1998
Alone in the Dark: The New Nightmare 2001
Myst 1993
Riven: The Sequel to Myst 1997
Myst III 2001
Myst IV 2004
Heavy Rain 2010
The Walking Dead: Season One 2012 (Telltale)
The Wolf Among Us 2013 (Telltale)
Tales from the Borderlands 2014 (Telltale)
The Vanishing of Ethan Carter 2014 (polska gra)
Life is Strange 2015
Nie podoba mi sie graficznie Longest Journey, to samo Syberia. Sa o wiele lepsze niz te dwie jak Jack Orlando, Black Mirror, Nibiru, Dead Synchronisity.