Niech żyją kreskówki naszych lat! Cartoon Network! Fox Kids! Jetix! :) Edki! Kot Ik! Dzieciaki z klasy 402! Świat według Ludwiczka! Atomówki! Laboratorium Dextera! Mike, Lu i Og! Oggie i karaluchy! Krowa i Kurczak! Jam Łasica! Johnny Bravo! Szalony Jack Pirat! Świat Bobby'ego! Farma pełna strachów! (moje ulubione!) Shin-Chan! Wszystko! :)))
Pozdrawia, powracający do wspomnień, rocznik 92. :)
Jestem z 1997, a jestem wychowany na tych kreskówkach. ;) Chwała CN i Fox Kids, za to, że nie usunęła tak szybko tych kreskówek.
Okej, oceniałam roczniki ''na oko''. :D Szkoda Fox Kids'a i Jetixa, teraz narodziło się jakieś dziwo Disneya... Pozdrawiam. :)
j.w. czasy fox kids miażdżyły :) potem jeszcze jakiś czas jetix i CN było spoko, ale potem wszystko się popsuło ;(
Disney Channel na początku też był fajny, ale potem zdominowały go szmiry typu Hannah Montana czy Czarodzieje z czegoś tam. Zrobiła się z tego komedia :(
Dokładnie. Disney Channel to produkowane taśmowo nieśmieszne seriale bez stylu i wyczucia jak dawniej. Gdyby nie ten podłożony śmiech to bym nie wiedział kiedy się śmieć
Mi się bardzo podobał na początku, kiedy puszczali te starsze disney'owskie produkcje, w tym bajki z myszką Miki, nie wiem czemu ale się od nich uzależniłam, a później to jakoś przepadło, zaczęły się głupie Camp Rocki i inne szmiry typy 16 Życzeń czy coś tam (nie wiem - nie oglądałam). Także od paru lat nawet nie wiem co tam aktualnie puszczają :p
Teraz oprócz Disney Channel jest jeszcze to całe Disney XD (które zabiło Jetixa), nie wiem czy to się właściwie różni oprócz nazwy bo puszczają tam praktycznie to samo..
No zauważyłam, jak kiedyś skakałam po kanałach. Trochę to smutne, bo mimo iż od jakiegoś czasu już raczej nie oglądam takich programów, to gdyby puścili mi coś z młodości, na pewno bym obejrzała :) Jakiś tam "Zeke i Luthor" mnie nie interesuje.
Ja jestem 98 i znam wszystkie te bajki ;p Wychowałam się na tych bajkach akurat jetix i cn miałam w kablówce a disney chanel (na całe szczęście) niestety był w większym pakiecie i go nie miałam :) Bardzo mnie to cieszy bo nie wiem jakby mój umysł był by spaczony gdybym w wieku lat 8 zamiast powtórek ludwiczka oglądała hannah montana..;/
ja jestem rocznik 87 , też uwielbiam te klasyczne seriale animowane , wiem że nie którzy uważają że to kreskówki . Ale ja wole nazywać seriale . Co prawda lata świetności starego carton network dawno minęły , ale od dwóch lat nowy cn też jest rip , gdy animowane wojny klonów zostały zdjęte z anteny .
ostatnio na Tym całym "pożal sie boże " Disneyu czy jakimś tam bajkowym kanale leciał "Denis rozrabiaka" ;D po godzinie 23 ;/ BYŁAM w szoku ale i uśmiech i wspomnienia się pojawiły , ale szkoda że o takiej godzinie i dzieciaki nie mają okazji zobaczyć czegoś normalnego , a nie przesyconego tandetnym, piskliwym, wkurzającym Dubbingiem idiotycznych seriali co puszczają ..
ja 94 ;) tez uwielbialam ta bajke i nie tylko ta. Lubilam prawie wszystkie z fox kids i jetix. Teraz juz niestety tego nie ma...
Wszystkie najlepsze bajki wspominam z Fox Kids, a potem z Jetixa. Uwielbiam obgadywać z kumpelą najlepsze kreskówki. To była klasyka. Jestem rocznik 96 i nawet gdyby "wskrzesili" te kanały, to z chęcią bym je oglądała :).
Też jestem z 1997 i chwała moim rodzicom ,że nie pozawlali mi oglądać byle czego. Wychowałam się na Ludwiczku , Oggim , Edkach, Atomówkach, Byle do przerwy. Potem leciało jeszcze tylko kilka dobrych kreskówek. Dzieci z dwudziestego pierwszego wieku nie miały tak wspaniałego dzieciństwa jak my. Cały dzień z przyjaciółmi a wieczorami z rodzicami oglądaliśmy "bajki" Udawaliśmy bohaterów z Fox Kids a oni z Disney Chanel , żeby to jeszcze był taki Dysney jak " Mała syrenka , Nowe szaty króla czy Tarzan. " Szkoda ,że to już nie wróci ale to oni powinni żałowć bo nie wiedzą co to prawdziwe dziecinstwo!
Podoba mi sie ten tok myslenia. :) Fakt, Disney schodzi na psy, jedyna kraskowka ktorej mozna sie przyjrzec to o Fineaszu i Ferbie...ale to chyba wyjatek. :(
Na początkach XXI wieku jeszcze puszczali te kreskówki i parę osób jeszcze miało szczęście, jakiść czas temu skakałem po kanałach i zobaczyłem co tam leci, szkoda mi dzisiejszych dzieci.
A w latach 90. krytykowano kreskówki typu Fox Kids i dorośli uważali, że oglądamy jakieś bzdury, które mieszają nam w głowach:p Za dobre były uważane bajki z PRL-u, te z dobranocek. Przynajmniej z takimi opiniami się spotkałam. Nikt nie przypuszczał jednak, że w przyszłości będzie gorszy szajs od tego. Ale Ludwiczka wszyscy kochali :D
ja 96, oddam Ludiego od małego, ale potem zastąpili go jakimś gó****nym "Disney XD" -,-
właśnie właśnie :D jedyny fajny serial na tym "Disney XD" to tylko Fineasz i Ferb no i Nie ma to jak statek XD ale te dawne bajki... brakuje mi ich
Tak, ci młodsi już nie dostaną tego, co myśmy dostali od Cartoona Networka, Fox Kidsa i Jetixa. :( Ale zauważyłam, że przywracają niektóre, np. ''Bliźniaki Cramp''.
aaaa no jasne, pamiętam! ale to było już dawne, że niektóre nazwy po prostu są mi nieznajome chwilami :c
nie pamiętam :o ale pamiętam że był świat jakiegoś bobiego i on był mały, mikał czarnewłosy i jeździł na rowerku, a jego wujek robił mu "czas na czochrańca" :D
czytam twojego posta i "o co ci chodzi? o.o", wchodze w google, wpisuję i "aaaaaaaa, to" :D
tego nie kojarzę ;d
ale przypomniała mi się jeszcze Psia agencja
no i oczywiście fantastyczna Gęsia skórka ;d
Tajne akta psiej agencji! :D A Gęsia Skórka to faktycznie, człowiek nie zwracał uwagi na te ''efekty specjalne'', tylko na ten nastrój... Pamiętacie ten odcinek z ziemniakiem z oczami? :)
upss, troche pomyliłam ;p
też nie pamiętam tego odcinka ;p
ale za to kojarzę coś o zamienianiu dzieci w zwierzęta i o maskach...
Z "Gęsiej skórki" najbardziej przestraszył mnie ten odcinek z rudą lalką o zielonych oczach. Pamiętam czasy, gdy bajki na Cartoon Network nie zostały przetłumaczone na język polski i wtedy pierwszy raz usłyszałam słówka po angielsku, moja pierwsze lekcje :>. "Świat według Ludwiczka", "Dzieciaki z klasy 402", "Odlotowe agentki", "Hamtaro", "Scooby Doo" i wiele więcej. Piękne czasy :D.
Ooo też pamietam Gęsią skórke, najabardziej utkwił mi w pamięci odcinek z takim dużym pająkiem ;)
Dokładnie! Jestem rocznikiem 94 i pamiętam wszystkie te bajki:) a jak widzę co moja bratanica teraz ogląda to aż mi się serce krwawi jakieś Disney co to ma być? Tam nic nie ma. Powinni znów puszczać takie bajki jak Świat według Ludwiczka dzieciaki z klasy 402, Atomówki Laboratorium Dextera itp! :)
Oczywiście, że tak, a jestem z rocznika '93 ;) Niewiele oglądam teraz, jeśli chodzi o programy w telewizji, ale jak mam ochotę na bajkę, to niestety pozostaje ściągnąć z internetu lub włączyć równie niezawodne stare filmy Disney'owskie ;) Tęsknię za starym dobrym CN. Ja również uwielbiałam Johnnego Bravo, Ah, ten Andy - już nowsze i chyba jeszcze leci, Kocią Ferajnę, Flinstonów, Jetsonów, Misia Yogi i oczywiście Mroczne przygody Billy'ego i Mandy :D
rocznik 92' pamięta wszystko i cieszy się że wspomniano o mrocznych przygodach bo jak dla mnie genialne!
97! Wychowałam się na tych bajkach, najlepszy chyba Ludwiczek. Pamiętam jak jeszcze był Jetix Play, to tam leciały te starsze bajki, kiedy zlikwidowali Fox Kids. I samo logo FK tak mi się bardzo pozytywnie kojarzy. Szkoda, że CN też się zmieniło.
Też jestem z 97 ach stare czasy...ale chwila przecież my nadal jesteśmy dziećmi!