Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Amerykańska opowieść. Feiwel rusza na Zachód - 8 2 - Książę Egiptu - 7 3 - Balto - 7 4 - Wehikuł czasu - 6 5 - Mars Needs Moms - 5
1. Książę Egiptu - 7/10 2. Balto - 7/10 3. Wehikuł czasu - 5/10 4. Matki w mackach Marsa - 5/10