10/10: Marketa Lazarová
9/10: Holubice, Cień paproci, Pastuszek z doliny
8/10: Jad węża, Cienie gorącego lata, Dolina pszczół, Diabelska przepaść
7/10: Dym z ziemniaków, Adelheid, Mag, Albert, Koncert na koniec lata
A Wy jak oceniacie?
10/10: Marketa Lazarová
tylko tyle zobaczylem
niestety nie mialem okazji widziec pozostalych filmow, choc mam na to ochote
1. Marketa Lazarová - 9/10 ♥
2. Stíny horkého léta - 8/10 ♥
3. Ďáblova past - 7/10
4. Adelheid - 7/10
5. Údolí včel - 6/10
Prawdziwy geniusz i mag kina. Szkoda, że zapomniany przez zepsute masy.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Małgorzata, córka Łazarza (1967) 8,25 51
2. Adelheid (1969) 8,00 17
3. Dolina pszczół (1967) 7,50 20
1.Dolina pszczół - 8
2.Małgorzata, córka Łazarza - 7
3.Diabelska przepaść - 7
4.Biała gołębica - 7
5.Adelheid - 6