Zasłużona 10 najlepsza gra , ale zauważyłem że GTA V chce się wepchać na pierwsze miejsce. Nie pozwólmy na to.
A mnie rozwalają tacy ludzie jak fanboje jakiś przedpotopowych gier którzy mają problem z
akceptacją faktu że The last of us jest gra w każdym calu lepszą od tego jak sobie słodzą "dzieła
sztuki" , którzy uważaja grę naughty dog za coś "gorszego" ponieważ jest exclusivem na ps3 i nie
ma żadnych szans w nią...
1. The Last of us
2. Fallout 2
3. Metal Gear Solid
4. Final Fantasy VII
5. Planescape Torment
6. Baldurs Gate 2
...
7-104. Na pewno nie Heroes III
Jeżeli mam być całkowicie szczery, Heroes 3 był jedną z paru gier strategicznych na których dorastałem zaraz obok Warcrafta 3 oraz Disciplesa 2. Spędziłem nad nią mnóstwo godzin czy to sam czy to ze znajomymi z klasy grając razem w dostępne scenariusze. Będąc teraz 10 lat od tego okresu i nie będąc aż tak zaślepionym...
więcej
Masakra, ludzie czy naprawdę wyczerpały wam się pomysły na tematy na FW ? Gdzie nie wejdę to
albo jakiś troll próbuje sprowokować do dyskusji sobie podobnych, albo tematy typu "za wysoko",
"nie zasługuje na 1 miejsce" itd. Czy już nie można podyskutować na temat filmu/gry, podać parę
argumentów za lub przeciw,...
Grałem w to tyle godzin, że nie potrafię ocenić. Natomiast wiem, że pewien rówieśnik HoMM III bije
ją na głowę rozwiązaniami. Jest to gra Age of Wonders. Oferuje znacznie więcej możliwości. HoMM
to tak jakby gra planszowa z elementami strategii i taktyki. Natomiast AoW to przede wszystkim gra
strategiczna.
ta gra zajmuje pierwsze trzy miejsca calkowicie zasluzenie, grajac w nia musisz pamietac o strategii, taktyce, ekonomii i wielu innych aspektach rozgrywki. Poza tym nie zawsze byly czasy kiedy tatus kupowal kazdemu dzieciakowi kompa a sila tej gry polegala na pojedynkach kilku osob na zmiane wykonujacych ruchy. Gra...
więcejBezkonkurencyjnie najlepsza część serii Heroes. Część trzecia wymiata i rządzi. Znakomity, przejrzysty edytor, generator map losowych, setki scenariuszy i epickie kampanie. Do tego ogromna liczba bohaterów i stworków a także niepowtarzalny klimat i muzyka. Wszystko to sprawia że Heroes III jest jak wino, im starsze tym...
więcejPamiętacie ten dodatek? WOG - jeśli dobrze pamiętam zrobiony przez ruskich jako Heroes 3 i pół;) Premiera była po 2002 tak więc zaczerpnięto kilka fajnych pomysłów z IV części jak np Commander, dodali 3 poziom Upgrade (super sprawa) i wróciły duszki z pierwszej części(co prawda nie można było ich namnożyć jak kiedyś;))...
więcej
Kocham Herosów i w ogóle coś takiego jak ranking gier to kuriozum:) Powinien być ranking
gatunków co najwyżej. Porównywanie Herosa z Doomem albo FiFY z The Walking Dead...To sie
nie da, to jest o wiele mniej racjonalne porównanie niż jakichkolwiek dwóch książek.
GTA 5 spadnie z tego 1'ego miejsca, już to widać jak średnia ocena spada i Heroes 3 wróci na swoje miejsce :D
jeśli mamy oceniać wg liczby graczy i chęci powrócenia do gry to ogólny ranking jest do przyjęcia natomiast jeśli mamy porównywać to tak jakby porównac kryminał z horrorem
W odpowiedziach prosiłbym też o krótkie uzasadnienie.
Moim jest Tower (Forteca).
Uwielbiam jego klimat. Ach, ten widok ośnieżonych skał nad którymi unosi się ten sterowiec (graal). Do tego dodam świetne jednostki jak: Tytani, Nagi, czy cholernie szybkie gargulce. W prawdzie uważam, że Dungeon jest nieco silniejszy,...
Ile się przez tą grę nocy nie przespało:) Klimat, muzyka, wszystko świetne. Poza tym ta gra jest jedyna w swoim rodzaju:)
Wiecie skąd można ściągnąć jakieś fajne amatorskie mapki?
Chodzi o to żeby były starannie wykonane i dopracowane. Wszystkie oficjalne z gry już przeszedłem wzdłuż i wszerz chyba ze 20 razy. :P
Podawajcie linki jak coś. Ja parę fajnych znalazłem na polskiej stronie "Akademia Wojny".
>>...
Rozumiem że większość graczy darzy tą grę ogromnym sentymentem (sam też mam do niej
słabość) ale czy zasługuję na pierwsze miejsce? Jest mnóstwo gier, które są arcydziełami a
znajdują się daaaaaleeeeko od podium (np:Torment, Fallout 1,2, Arcanum, BG2, czy Gothic 2)
Według mnie pierwsze miejsce należy się legendom...